MiniCentrala

MiniCentrala to system pozwalający na pełną synchronizację sklepów własnych w obrębie sieci. Umożliwia generowanie raportów i analizowanie sprzedaży wyłącznie własnych sklepów pomimo przynależności do Głównej Centrali.

 

Praktyczne rozwiązanie pozwala przedsiębiorcom posiadającym więcej niż jeden sklep a jednocześnie współpracującym z siecią ogólnopolską analizować sprzedaż lub zamówienia wyłącznie własnych sklepów.

MiniCentrala zapewnia:

  • możliwość porównania i wyboru 3 zakresów dat analizy

  • szybki raport sprzedaży, zakupów od kontrahentów, zakupów dla kontrahentów

  • tzw. kwadransówka raport marży, sprzedaży, ilość paragonów i średnia wartość koszyka z dokładnością do 15 minut.

  • analiza rotacji wg stanu średniego, wg stanu na koniec okresu, z pominięciem dni ze stanem zerowym lub ujemnym

  • analiza zamówień, marży, zapasów

  • analiza promocji, kasjerów, zawartości koszyka

    MINICENTRALA

W skład systemu MiniCentrala wchodzą:

  • Szybki raport: możliwość generowania raportów z bieżących wyników

  • Kwadransówka: dane z dokładnością do 15 minut o sprzedaży łącznej wszystkich jak i pojednyczej placówki handlowej

  • NetAnalizer: ponad 28 zdefiniowanych analiz dostępnych w menu. Grupowanie po dowolnym parametrze i zawężanie wyników, export do programu Excel, możliwość wydruku, przesłania meilem.

  • Saldo sklepów: zestawienie sald z wybranego dnia lub z wybranego okresu. Saldo na początek i na koniec każdego dnia, przychód dokumentowy, sprzedaż, udzielane rabaty, wartość zmian cenowych i różnic wagowych